انواع انکرتکست و تاثیر آن بر سئو
نوشته شده توسط : اهوراوب

انواع انکر تکست یکی از مهم ترین فاکتورها در سئو می باشد که تاثیر زیادی بر معرفی صفحات به موتور های جستجو با عبارات مورد نظر دارد. به طور کلی می توان گفت، انکر تکست همان کلمه یا عبارتی می باشد که به یک صفحه دیگر در همان سایت یا سایر سایت ها لینک شده  و رنگ آن با سایر متن تفاوت دارد.

 

انکر تکست چیست؟ 

انواع انکر تکست از دو کلمه anchor به معنای لنگر و text به معنی نوشته تشکیل شده است. بر اساس این دو کلمه می توان این تعریف را برای انکر تکست ارائه داد: کلمه و عبارتی که مانند لنگر کشتی  بخشی از صفحه را به صفحه دیگری متصل می کند. 

با تعاریف بالا ممکن است به وجود آید که این کلمات و عبارات لینک شده چه کاربردی دارند  و چرا در سئو سایت تا این اندازه به آنها اهمیت داده می شود. 

 

انواع انکر تکست

در حالت کلی انکر تکست هارا می توان به صورت زیر دسته بندی کرد:

1. انکر تکست تطبیقی: این گروه از انکر تکست ها همان کلمه کلیدی اصلی  صفحه هدف می باشند. به عنوان مثال اگر قصد دارید صفحه x  با کلمه خرید لباس سئو سایت فروشگاهی شود و رتبه کسب کند، در لینک سازی داخلی و خارجی عبارت خرید لباس را لینک می دهید. 

2. نام تجاری:  این گروه برای لینک سازی خارجی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و از نام برند به عنوان انکر تکست استفاده می شود.

3. آدرس صفحه: از دیگر راه هایی که می توان برای طبیعی سازی لینک دهی خارجی استفاده نمود، انتخاب url یا آدرس صفحه مقصد به عنوان انواع انکر تکست است.

4. عبارات عمومی: عباراتی از قبیل اینجا کلیک کنید، مشاهده نمایید،  که هیچگونه کلمه کلیدی و مرتبط با صفحه مقصد در آن استفاده نشده است، از دیگر انواع انکرتکست می باشد که در سئو خارجی مورد استفاده قرار میگیرد. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

انواع انکر تکست و تاثیر آن بر سئو

شما می توانید برای ارتباط با مشاوران اهوراوب با شماره های زیر در ارتباط باشید:

09127900796

02188396574





:: برچسب‌ها: انکرتکست , سئو سایت , سئو سایت فروشگاهی , سئو سایت شرکتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: